پریاپریا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

هیجان

هیجان روزهای پروراندنت

...

1392/3/26 12:39
نویسنده : mom_and_kid_momentss
369 بازدید
اشتراک گذاری

یک وقت هایی هست که انگار زمان بی حال است

یک وقت هایی که هرچه پشت پنجره منتظر می مانی سر و کله هیچ چیز تماشایی پیدا نمی شود

یک وقت هایی که سکوت درونت نشسته

یک وقت هایی که مثل امروز است

...

دلم یک زانو می خواد برای سرم...

دخترم چقدر دلم  می گیرد برای آن روزی که زانوهایم دور از تو باشند برای آرامشت،  چقدر دلم می گیرد برای روزهایی که شاید در چند قدمی ی تو باشم و ندانم دلت آن روزها چقدر تنهاست...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

رویا
27 خرداد 92 12:36
هیجان
عزیزمممممممممممم نبینم قلبت رو اینجورییییییییییی بیا بغلممممممممممم

مانلی
28 خرداد 92 9:05
دلت که بگیرد دلتنگیت می چسبد به طاق آسمان ..

نبینمت اینجوری
ها همینجوریاست دلبرک

نیلوفر
28 خرداد 92 12:48
عزیزم. از الان فکر این روزها رو میکنی مهربون؟؟؟

دخترت هم باید کم کم همه احساسهایی که تو و همه آدمها داشتن و تجربه کنه تا بزرگ شه. عاشق بشه. دلش بگیره. به چیزی که میخواد برسه و براش ذوق کنه. حتی یه وقتایی تنهایی رو تجربه کنه.
چه مادر دوست داشتنی ای. از الان برای دلگیری فردای دخترت دلگیری.

انشااله که همیشه سایه ت بالای سر دخترت باشه تا اون پیش تو همه تنهاییاش یادش بره.
عزیز دلم دلم از این دنیا پره وقتی فک میکنم اونم دلش پر میشه خیلی تحملش سخت میشه

ثمره
29 خرداد 92 0:44

گل به روی ماهت

مامان سونیا
30 خرداد 92 16:53
ای جان انشاالله که به زودی زود انتظار سر میاد و دختر نازت رو بغل میکنی موقع سر روی زانو گذاشتنت هم میرسه عزیزم
ایشالله عزیزم

شیما
31 خرداد 92 12:41
نبینم دلتنگیتو هیجان جون
عزیزم

مامان سونیا
2 تیر 92 15:53
امشب رسد از سامره بوی گل نرگس / گلها همه چشم‎اند به سوی گل نرگس یعقوب شنیده است بـوی پیرهن امشب / مهدی زده لبخند به روی حسن امشب میلاد امام زمان عج مبارک باد
ثمره
4 تیر 92 16:45
کجایی هیجان جونم...دخترنازت چطوره؟شیطون شده یا نه؟
ثمره جونم خیلی سرم شلوغه این روزا عزیزم دخترم هم خوبه سلام به خالشه ثمره میرسونه

نیلوفر
4 تیر 92 23:37
سلام سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)
نیلوفر جون داری اذیت می کنییییییی

مامان ساتیار
5 تیر 92 22:42
سلام، وقت بخیر.امیدوارم که حالتون خوب باشه. ساتیار در جشنواره ی تابستانی نی نی وبلاگ شرکت کرده...خوشحالمون می کنید اگه بهش رای بدین و با یک پیامک، عدد 103(صد و سه) را به شماره ی 20008080200 (دوهزار هشتاد هشتاد دویست) ارسال کنید. از لطف شما ممنونیم – شاد و سلامت باشید. http://satyarjun.niniweblog.com
آيسان مامان ماهان
9 تیر 92 13:48
عززززززززززززززززززززززززززيزممنم دلم يه زانوي مهربون و شونه آشنا برا بغضام ميخواااااااااااااااااااااااااااااااااد
بیا بغلم آیساننننننننننننننننننن جونمممممممممممممممممممم

نجمه
9 تیر 92 15:57
یعنی هر چی میگذره نوشته هات زیباتر می شه دوستم

دخترم چقدر دلم می گیرد برای آن روزی ....

برای روزهایی که ندانم دلت آن روزها چقدر تنهاست .....


نجمه عاشق خوندنت هستم چون خیلی قشنگ میخونی باور کن

مامان نازی
10 تیر 92 1:56
سلام عزیز.خوبی؟حال نی نی هم خوبه؟مواظب عزیز خاله هستی ؟
نازی تو کجاییییییییی
عزیزم ما خوبیم دیگه چیزی نموندههههه باورم نمیشه


خورسیده
10 تیر 92 10:14
دل آدم گاهی می گیرد
شاید آنسوتر
دلی شادتر باشد
و باز هم جایمان عوض میشود
حالا تو باید شاد باشی نازنین
دلی آنسوتر اما گرفته است...

چه زیبا
ایشالله که هر وقت دلی بگیره بهانه خوبی برای باز شدنش پیدا شههههههههه

ثمره
11 تیر 92 15:30
کامنتم اشتب رفت اون پستت
دستت درد نکنه

مامان نرگس
11 تیر 92 17:56
سلام عزيزم.منم دلم تنگ شده.
يه وقتايي مي گم كاش زودتر نرگسم بياد محكم بغلش كنم و همه دلتنگي هام بره
ایشالله نرگس تو هم سلامت بیاد در آغوشت عزیزممممم

مامان خاطره
25 تیر 92 17:04
همه ی نوشته هاتون رو دوست دارم
موفق باشی مامان با احساس
ممنون عزیزم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هیجان می باشد